Friday 25 March 2011

Dear my diary......

04.00pm 25/03/11
Meja Ofis yg berselerak...

Assalamualaikum wbt..
Akhirnya... 
Aku terpaksa buat luahan analisa aku kat sini setelah puas menghentam org di dada fesbuk..
Kenapa blog aku bernama 'The Diary of Jane'?? Suka hati aku lah dak.. Aku yg empunya blog.. heheh..

Heh..yg sebenarnya... Aku dari zaman sekolah lagi suka tulis jurnal.. Segala ketakpuasan hati aku dgn keadaan sekeliling aku catat dalam tu.. Sudahnya aku ade 7 8 buah buku jurnal yg aku tulis..

Lastly bile aku nak pindah.. Aku suruh mak aku buang semua buku² jurnal aku.. Sebabnya???
Pe jadah aku nak simpan... Segala luahan aku bukan org lain boleh baca pun..

But still... segala identiti aku terpaksa aku rahsiakan.. Coz aku bukan gila gelamorrrrr...
Kalau korg anti dgn blog² yg penuh dgn foto yg 'genik' & 'gedik'...dun worry.. korg takkan jmpe waima sekeping pun pict kat sini..

Aku sangat anti glamour sampai tahap org bayar aku RM 1 beserta tujuh angka 0 dibelakang utk jadi pelakon pun aku tamau (pelakon lucah lagi aku tamau!)! Nak tau kenapa? Len kali ada time nak membebel lagi aku cerita...

~Currently listening # The Diary of JANE by Breaking Benjamin~

5 comments:

Fyqa said...

hehe... slmat berblog :)

Jane Doe said...

Terima kasih daun keladi Fyqa...
Kalu rajin singgah la lagi...

Abang Zam said...

kau start sikit2 lah..nanti lama2 mesti kau jadi awesome..ok?

Eiza GreenAppleKu said...

Hai Jane, saya follower Jane, no. 2. Salam perkenalan dari saya. Welcome to blogging world.

Jane Doe said...

Terima kasih abg zam & green apple atas sokongan anda berdua..!