Wednesday 30 March 2011

BINATANG betul kau ni!


10.46pm 30/03/11
Stor Pusat

Assalamualaikum wbt…

Aku tak puas hati…. Sangat² tak puas hati…
Binatang peliharaan dia blah macam tu jer?
Weyyy…Mana cerita hangat sensasi full of sensuality boleh takde ending macam ni?
Woii binatang… Cerita baru nak sampai tahap klimaks ni.. Kau dah hampir dapat semua kot.. Tunggu la sikit lagi.. Sikiiiiiiiiitttt jer lagi..
Aku dah cakap dah ngn korg.. Aci kerat bijik dia.. Dia takkan berani dtg ‘markas’ lepas tembelang dia pecah..

Kau dah jolok sarang tebuan takkan takut kene sengat kot?
Yuppies will always acting like one.. Terlalu ikut nafsu serakah yg dah macam kuda.. Kuda liar plak tu..Bukan seekor.kuda .tapi lima ekor!

I don’t bother bout anyone.. Tp kalau korg kacau hidup aku…. Aku akan menghantui hidup korg.. Yesss…its me.. Jane Doe the walking corpse!!

Btw..kenapa aku bagi kata ganti nama dier sebagai ‘Binatang Peliharaan’?
Sebab binatang jer yg hidup dibela… Manusia ni lpas dah bekerja dia sara diri sndr.. Lain la yg laki-bini… Nafkah wajib bagi..


 
~Currently listening # MANUSIA BODOH by Ada Band~

2 comments:

Abang Zam said...

ahahaha..binatang peliharaan tak de akal..so die buat ape die nak
kalau orang tu dah macam binatang, orang tu takde akal lah
tapi ape yang dah nak klimaks? korang lesbian eh?

Jane Doe said...

Cerita la yg nak smpai tahap klimaks..
Lesbian? Aku gay lah! haha!