Monday 13 February 2012

Penglihatan kau kabur...

13/02/2012 21:30:55
Depan TV dalam keranda..

Assalamualaikum wbt..


Aku semakkkkkkkkkk! Itu tak kene.. ini tak kene..
Aku nak tanya 1 soalan.. Errr.. soalan aku umum je..
Korg rasa kalau perempuan tu terlalu berdikari.. Boleh buat everything sendiri.. Dia perlu ke kahwin?
Aku bukan taknak kahwin.. dah lelaki sekarang mata kabur dgn RM & Dollar sign! Nak buat camne?



Kalau la aku tau.. Aku terima jer org yg tanya mak pasal aku tu dulu.. Dah la bakal doktor.. Eh..hahaha..lupa! Lepas 4 tahun dia tanya lagi..(dah abes study) tapi aku reject jugak.. Jgn kata orgnya..gambar pun aku tak penah nk tgk.. Bodoh piang sungguh! Puihh!

Konon taknak lelaki bekerjaya..berharta.. Nak cari yang ala kadar je.. yg bertanggungjwb.. Cukup la yang boleh sama-sama kumpul duit untuk travel wlupun setakat travel keseberang laut je tiap-tiap tahun..
Ptuih la...

Lelaki yang ala-ala mcm tu pun pandai memilih hat-hat pompuan masuk universiti..belajar sampai degree..paling busuk pun diploma je.. Yang bawak kereta best.. Family ada rumah besar..tak besar pun atleast keta bapak dia besar.. Ptuih..ptuih..ptuih la korang!! Igt aku heran?? Ptuih lagii! Mencikk!! Dasar laut betul...

*Tutup TV dan pintu keranda!*


~Currently listening # Look What You've Done by Jet~

8 comments:

si ngokngek said...

nk tanya balik,perempuan tak pandai masak boleh kawin tak..errr

Ym.Bundle said...

time tu ko belum ade jodoh lagi lettew..haaha..selalunya yang ko taknak tu yang dapat..hihi

Jane Doe said...

Aku bagi soalan la.. Bukan suh korg soal aku balik.. Haish!

@si ngokngek - Kau tak pandai? takpe..ada minat nak belajar pun dah ok..Jgn lgsung taknak.. Nak belajar masak ngn aku pun buleh..

@Ym.Bundle - Masalahnya skang lgsung tak dpt.. Grrrrrrr...

suha said...

kena kawen gak!itu fitrah =)

Unknown said...

baa~ CAK!!

kawin itu perlu.. lagi2 lu ni pompan.. ad smpi satu tahap ko akan rasa sunyi.. masa tu la ko mudah terjerumus.. so,,, kembali la ke pangkal jalan.. eh? mcm pelik..

*mane lu tau psl HELL's?

Jane Doe said...

Eh.. perlu eh?

@Suha - Fitrah tu aku tau.. tp kalau dah semua lelaki mcm yg aku ckp tu.. Camno?

@Azroy Kassim - Cakk!! Ape lu citer ni pokcik oii.. Kau faham tak the whole story-mory aku tu?

*Aku dah jwb dlm cmmnt sblum ni la..*

Vee said...

Malas aku nak fikir pasal kahwin, jantan aka lelaki sekarang 80 % macam setan jer pangaianya...tahu nak sedut dan sedut jer, tanggungjawab lain diabaikan...they are suck!

Jane Doe said...

@Vee : Kan? Haram jadah depa nih.. Ptuih!!